środa, 9 listopada 2011

Jesteś Panem w krainie swoich myśli...

Pierwszy post. O czym ? O mojej wizji tego bloga. Jak napisałam w zakładce 'O mnie' ten blog nie będzie moim pamiętnikiem. Może w pewnym sensie tak: pamiętnikiem myśli.


Nigdy nie miałam potrzeby opisywania mojego życia, czy to na blogu, czy portalu społecznościowym. Prowadzę pamiętnik,  niestety nieregularnie. Pewnego dnia stwierdziłam, że tyle myśli ucieka bezpowrotnie, pojawiają się na chwilę, by zniknąć gdzieś, nie pozostawiając po sobie śladu. A przecież myśli- to część nas. Czy nie gubimy siebie, puszczając w niepamięć nasze wyobrażenia ? Postanowiłam więc spisać je wszystkie tutaj, w miejscu dostępnym dla Ciebie. Być może zupełnie się ze mną nie zgodzisz, wyśmiejesz, potępisz. Być może powiesz " Ale ona ma zrytą psychikę". Nie zabraniam Ci tego. Jesteś wolnym człowiekiem, tak samo jak i ja. Ale może stwierdzisz, że moje teksty do Ciebie trafiają, pomagają Ci przemyśleć swoje sprawy, spojrzeć na świat z innej perspektywy. Może na chwilkę wyrwiesz się ze współczesności i przeniesiesz się do twojego wymiaru, do miejsca, w którym jesteś zupełnie innym człowiekiem, a może po prostu sobą.


Chciałam zamieścić tu również treść mojej książki. Wprawdzie niedokończonej, ale może zmobilizujesz mnie do postawienia w niej ostatniej kropki.


Nic mnie tak nie ucieszy jak słowo otuchy.
Jeżeli masz jakiekolwiek pytania : pisz.
Jeżeli również chcesz podzielić się swoimi rozmyślaniami: pisz.
Jeżeli masz jakieś uwagi, pomysły, prośby: pisz!

Mam nadzieję, że wyjdzie z tego świetna historia, że wejdziesz tu więcej niż jeden raz. Że będziesz miał ochotę na przeczytanie kolejnej porcji rozmyślań 16- latki kochającej tańczyć w deszczu....

1 komentarz:

  1. jak na 16latkę, to piszesz naprawdę dojrzale i Twoje słowa, myśli trafiają do mnie. to co czytam zapiera mi momentami dech w piersiach :)
    i z Twoim blogiem jest trochę tak, jak z taką spokojną przystanią - na morzu spotyka się różne przygody, burze, ale zawsze wraca się do domu...

    pozdrawiam,
    www.peugeotcikowa.blogspot.com/
    Znajdziesz mnie również tutaj:
    http://www.facebook.com/pages/PeugeotCikowa/148841288544832
    ;*

    OdpowiedzUsuń